Doprava na PPL Výdejní místa POUZE za 29 Kč.

Poškozené nebo chybějící zboží?

Je s Vaší objednávkou něco v nepořádku?
Omylem jsme vám odeslali něco jiného než jste si objednali, nebo došlo k poškození zboží během přepravy? Stačí nám zaslat email a celou situaci ihned vyřešíme! Pokud v zásilce chybí některá z položek, tak nás prosím neprodleně (nejpozději následující den po převzetí) kontaktuje na emailovou adresu info@ebikestore.cz A abychom mohli co nejrychleji sjednat nápravu, tak prosím postupujte podle těchto pokynů:

Do emailu uveďte tyto informace k urychlení vyřízení:

Chybějící zboží
Do emailu uveďte tyto informace k urychlení vyřízení:
  • jméno na které byla objednávka provedena nebo číslo objednávky
  • název/kód chybějící položky
  • přiložte fotografii vnitřku balíku
Špatně dodané zboží
Do emailu uveďte tyto informace k urychlení vyřízení:
  • jméno na které byla objednávka provedena nebo číslo objednávky
  • název/kód položky, která byla nesprávně dodána + její fotografii
  • název/kód položky chybějící položky
Poškozené zboží v zásilce

  • jméno na které byla objednávka provedena nebo číslo objednávky
  • název/kód položky, která byla během přepravy poškozena
  • fotografie poškozeného zboží
  • fotografii balíku
  • fotografii otevřeného balíku (včetně bublinkové fólie apod.)
  • fotografii adresního štítku na balíku
  • fotografii škodového zápisu (v případě že jste jej s přepravcem sepsali)

Email po přijetí vyřídíme a navrhneme pro Vás co nejpohodlnější řešení.

Pozor! V případě neoznámení reklamace nebo nedodání uvedených fotografií v níže uvedených časových intervalech se považuje převzetí zboží za bez problémové a není možné pozdější reklamace uznat!