Doprava na PPL Výdejní místa POUZE za 29 Kč.

Reklamace

Jak postupovat v reklamaci? Není potřeba ihned odesílat balík s poškozeným zbožím. Doporučujeme Vám nás prvně kontaktovat na emailové adrese info@ebikestore.cz Může se jednat o drobnost a je tak zbytečné být dočasně bez produktu. 


KROK 1: Nejprve ověřte, že je zboží stále v záruční lhůtě. Dle zákonů ČR je reklamační lhůta 24 měsíců.

KROK 2: Po ověření, že je zboží stále v záruční lhůtě, nám prosím napište email, do kterého uveďte tyto informace k urychlení vyřízení:

  • jméno na které byla objednávka provedena
  • číslo objednávky nebo faktury
  • název/kód položky, kterou chcete reklamovat
  • případně nám zašlete fotografie poškozeného zboží
  • předmět emailu nazvěte: REKLAMACE

KROK 3: Vyčkejte na odpověď. 

KROK 4: Odeslání zboží

Vrácení zboží přes Zásilkovnu (zdarma).

Balíček můžete přinést na kteroukoliv pobočku Zásilkovny, kde stačí obsluze nahlásit unikátní kód zpětné zásilky při podání. Unikátní kód: 96516781. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Nejbližší Zásilkovnu s podacím místem najdete na Pobočky Zásilkovna

Vrácení poštou (na vlastní náklady)

Pokud vám nevyhovuje poloha poboček Zásilkovna.cz, můžete balíček donést osobně a nebo poslat na vlastní náklady přímo do naší prodejny na adresu: Elektrokola EbikeStore.cz Přemyslova 21, Plzeň 301 00

Při zasílání produktu zboží pečlivě zabalte. Pamatujte, že za zboží přebíráme odpovědnost až po převzetí od přepravce. Pokud se tedy během cesty poškodí, tak Vám bohužel musíme zboží vrátit a Vy jej musíte reklamovat u přepravce.

Po přijetí zásilky začneme neprodleně pracovat na vyřízení reklamace, kterou dokončíme nejpozději do 30 pracovních dní. Snažíme se reklamace vyřídit co nejrychleji, ale v některých případech předáváme zboží předáváme do autorizovaných servisů, kde nedokážeme ovlivnit rychlost vyřízení. Po uzavření reklamace Vás budeme informovat a domluvíme se na vrácení zboží.