Udělejte si cestu na nákup pohodlnější s třírychlostní tříkolkou vybavenou košíky. Motor má v předním kole 3-rychlostní zadní náboj Shimano Nexus, pohon na levé zadní kolo
Kategorie: | Elektro-tříkolky pro dospělé |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Motor: | Přední 36V / 250W |
Barva: | Červená |
Baterie: | 468 W (13Ah), 648 W (18Ah), 722 W (20Ah) |
Typ rámu: | Snížený nástup |
Umístění baterie: | Pod sedlem |
Umístění motoru: | Přední kolo |
Výrobce: | Spirit |
MOTOR - BATERIE - DISPLEJ
Baterie | Li-lon, s bezpečnostním zámkem (zvolte variantu) |
Motor | 36V 250W bezkartáčový motor s planetovou převodovkou v předním kole |
BRZDY
Brzdy | přední V-brake, zadní bubnová |
RÁM - VIDLICE
Vidlice | pevná |
Barva | Červená |
Typ rámu | ocel, velikost 18,5" (celková šířka zadní nápravy 55 cm, rozvor 110 cm), nástupní hrana 325 mm |
PNEUMATIKY - VÝPLETY
Přední plášť | přední 20x1,75, zadní 16x1,75 |
Zadní plášť | přední 20x1,75, zadní 16x1,75 |
Přední kolo | hliníkové 20" vpředu, 16" vzadu |
Zadní kolo | hliníkové 20" vpředu, 16" vzadu |
HMOTNOST
Hmotnost | 28 kg (včetně baterie) |
Nosnost | 110 kg |
Dojezd | 60 - 80 km |
*Důležité upozornění pro zákazníky, kteří se rozhodli pro příplatkovou variantu AKCELERÁTOR (JÍZDA BEZ ŠLAPÁNÍ)
Akcelerační páčka (akcelerátor) umožňuje jízdu bez nutnosti šlapání. Ovšem elektrotříkolka vybavená akcelerátorem není dle platné legislativy schválena pro provoz na veřejných komunikacích, takže případná montáž akcelerátoru je na vlastní riziko !
Koupí tohoto produktu bere zákazník na vědomí, že v důsledku dodatečné montáže akcelerátoru na elektrotříkolku Spirit, tato tříkolka přestane splňovat požadavky stanovené normou ČSN EN 15194+A1 pro jízdní kola s pomocným elektrickým pohonem. Pomocný elektrický pohon totiž může být dle normy ČSN EN 15194+A1 v činnosti pouze při současném šlapání, přičemž bez šlapání jej lze úmyslně aktivně spustit a využívat jen při tlačení nebo rozjezdu do maximální rychlosti 6 km/h.
Dodatečnou montáží akcelerační páčky se tak elektrokolo stává nezpůsobilým pro provoz na pozemních komunikacích, vyhrazených cyklostezkách a trasách určených výhradně pro jízdní kola.
Současně zákazník bere na vědomí, že elektrokolo není konstruováno pro jízdu pouze s využitím pomocného elektrického pohonu, a proto při ní dochází k nadměrnému opotřebení pohonného ústrojí elektrokola a k výraznému snižování životnosti baterie. Případné nároky z vad vzniklých tímto způsobem jízdy proto nebudou považovány za oprávněné.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.