MOTOR - BATERIE - DISPLEJ
PŘEVODY
Kazeta |
Sram PG-1210 Eagle, 11-50 zubů |
Převodník |
34 zubů |
Přehazovačka |
Sram SX Eagle, 12 rychlostí |
Řetěz |
Sram SX Eagle |
Řazení |
Sram SX Eagle, 12 rychlostí |
Kliky |
FSA CK-320, hliník |
BRZDY
Brzdy |
Shimano BR-MT420, 4 píst |
RÁM - VIDLICE - BARVA
Vidlice |
Rock Shox Recon RL, 110x15 mm QR |
Tlumič |
SR Suntour Edge LOR, 190/45 mm, hardware: 25,0 x 8 mm, vlastní nastavení |
Barva |
Šedá |
Velikosti |
(zvolte variantu) |
Typ rámu |
7005 hydroformed aluminium, 3D forging, 130 MM F.O.L.D. kinematic, 148x12 mm thru axle, internal cable routing, post mount 180 mm |
PNEUMATIKY - VÝPLETY
Pláště |
Schwalbe Nobby Nic Performance Addix 2.6 |
Ráfky |
Rodi Tryp 30 custom for Focus |
Přední náboj |
Novatec D041, 15x110 mm |
Zadní náboj |
Novatec D162 Disc, 12x148 mm |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ - PŘEDSTAVEC - ŘIDÍTKA
Gripy |
Focus Sport Ergo |
Hlavové složení |
VP Components, ZS56 / 28,6-ZS56 / 40 |
Představec |
FOCUS aluminium, 31,8 mm, 60 mm, 17 stupňů |
Řidítka |
Hliníkové, riserbar, 760 mm |
SEDLO - SEDLOVKA
Sedlovka |
Hliníková, 31,6 mm |
Sedlo |
Focus Sport SL |
HMOTNOST
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
 |
|
|
|
|
|
|
» Všechna naše kola vyvíjíme ve Stuttgartu v Německu. Německé inženýrství má staleté dědictví přesnosti, řemeslnosti a trvanlivosti. Kromě toho je na FOCUS Bikes každý inženýr především vášnivým jezdcem na kole. Testování prototypů provádíme přímo na prahu.ered v Německu
» Návrhy jsou pak testovány nad rámec průmyslových standardů a právních předpisů v německém Cloppenburgu. Konečná výroba je prováděna pomocí nejmodernějších technologií a nejlepších metod dostupných v cyklistickém průmyslu. Poté shromáždíme všechna naše kola v německém Cloppenburgu, abychom udrželi tyto vysoké standardy.
|
|
|
|
|
|
 |
|
|